Web Hosting [priser]

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Jeg søger lige nu en til at hoste et nyt domæne, men vil gerne se om der er andet bedre end one.com ( har one.com lige nu til mine andre domæner)

prisen skal være omkring de samme som hos one.com (11 permåned) og plads 3000mb fri trafik er krav.
PHP MYSQL krævet.

Hvilke kan i anbefale?

Emil Melgaard:
har haft problemer med gigahost.. men ellers ganske godt host, til næsten ingen penge =)

Jeg har brugt one.com men er nu skiftet til http://www.unoeuro.com/ da one.com ikke understøtter at man udvider memory limit til sine php scripts, tror den er låst ved 16mb.

Hej,

Jeg kan anbefale www.chiche.dk

du kan sikkert forhandle med dem.

Med venlig hilsen
Ieet

@kenneth:

Hvilke problemer er det du har haft?

Vil gerne advares til fremtiden hvis det er :D

jeg har hørt gpde ting om servage, men de skulle vistnok være inde i en periode med kritiske sikkerhedshuller. Hvis jeg var dig ville jeg tjekke op på status på det problem inden jeg bestilte noget derfra :)

unoeuro.dk virker pålidelige, selvom de ikke tilbyder så meget plads til de penge du kræver.

Ud af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, om du reelt har brug for 3gb? Hjemmesider m. tilbehør fylder ufatteligt lidt.

på mageguild.dk har jeg proppet den med alt muligt lort igennem mange, mange år. jeg bruger stadig kun omkring 2-300 mb(database og mail inkluderet). 3000 mb er helt ustyrligt meget.

Kan absolut ikke anbefale One.com, men det kommer selvfølgelig også an på, hvad man søger, og hvad man har været ude for.

Til små sites, hvor man ikke har brug for et større udvalg af funktioner (såsom cron etc.), så er One og Surftown vel fint.

Er der nogle herinde, som kan henvise til en god dansk host der bruger Cpanel?

<< < 12 > >>
t